Tuesday, January 10, 2017

Nahwa Travel Malang Juanda

Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain U nekim zemljama, avio kompanije su prestali davanje provizija turističkim agencijama. Zbog toga, turističke agencije su sada primorani da naplaćuju postotak premium ili standard paušal, po prodaji. Međutim, neke kompanije plaćaju turističke agencije skup postotak za prodaju svojih proizvoda. Major obilazak kompanije mogu priuštiti da to uradi, jer ako su na prodaju hiljadu putovanja po nižoj stopi, oni bi i dalje čuje bolje nego da su prodali stotinu putovanja po višoj stopi. Ovaj proces koristi obje strane. Također je jeftinije da ponudi provizija putovati agenata, a ne uključe u reklamne i distribucije kampanje bez upotrebe agenata.

Druge komercijalne operacije su preduzete, posebno od strane većih lanaca. Oni mogu uključivati ​​i prodaju in-house osiguranje, turistički vodič knjige, a red vožnje javnog prijevoza, rent a car, i usluge na licu mesta mjenjačnica, koja se bavi najpopularnijih praznika valuta. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

A turistički agent trebao ponuditi nepristrasan savjet putovanja do kupca, kao i koordinaciju detalje putovanja i pomaže klijentima u putne rezervacije. Međutim, ova funkcija gotovo nestao s tržišta paket odmor mase, a neke agencije lanaca činilo da razvije "praznik supermarket" koncept, u ​​kojem kupci biraju svoj odmor iz brošure na police, a zatim rezervirati od kontra. Opet, razne društvene i ekonomske promjene su sada osmišljen kako bi ovaj aspekt u prvi plan još jednom, posebno sa pojavom više, bez suvišnih detalja, low-cost airlines. Travel Malang Juanda? Pilih Nahwa Travel, Bukan yang Lain

Tradicionalno, turističke agencije 'glavni izvor prihoda je, i dalje, provizije plaćene za rezervacije najma automobila, krstarenja linije, hoteli, željeznice, izleti, turoperatori, itd fiksni postotak glavni element cijena je posvećena agent kao proviziju. Komisije mogu varirati ovisno o vrsti proizvoda i dobavljača. Provizija se ne plaća na porez komponentu cijenu. Turističke agencije također dobiti veliki izbor bonusa, naknada i drugih poticaja od putovanja i turizma povezanim društvima kao povod za putničke agencije za promociju svojih proizvoda. Kupac se obično ne svjesni koliko je turistički agent zarađuje u komisijama i druge pogodnosti. Drugi izvori prihoda mogu uključiti prodaju osiguranja, turistički vodič knjige, javnog prijevoza raspored i mjenjačnica.

No comments:

Post a Comment