Nissan X-Trail, Mobil Suv Paling Tangguh Dan Nyaman Metá apó mia evdomáda, tóso sto 2015 Nissan Rogue kai to 2015 Toyota RAV4, égine safés poia ítan i kalýteri oikogéneia michánima. I Nissan Rogue kai i Toyota RAV4 eínai ámesoi antagonistés stin agorá ton mikrón crossover. Ótan i Nissan prosférei megalýteri evelixía, to RAV4 prosférei mia ómorfi esoterikó. Stin kathimeriní, oikogeneiakí chrísi, i opoía eínai i kalýteri epilogí boreí na exartátai apó to ti thélete apó éna crossover, fysiká, allá échoume tin aísthisi óti oi perissóteroi tha vreíte to Rogue na eínai i kalýteri apó tis dýo.
Giatí? Aplós. Prosférei megalýteri evelixía, kalýteri oikogéneia ergonomía kai megalýteri oikonomía kafsímou. Kai ta dýo ochímata pou eíchan epanaschediasteí meriká chrónia prin kai tóra eíche tis perissóteres apó tis systrofés tou éna néo schédio leitoúrgise éxo apó aftá. Koitázontas diáfores pigés, boroúme na doúme óti oi axiologíseis axiopistía tous eínai perípou to ídio, ópos kalá. Nissan X-Trail, Mobil Suv Paling Tangguh Dan Nyaman
Étsi, pós synkrínei simeía iméra me tin iméra tis chrísis? As koitáxoume. Powertrain kai oikonomía kafsímou. Xekináme me énan apó tous kyrióterous parágontes stis apofáseis agorás: oikonomía kafsímou.
To 2015 Rogue chrisimopoieí éna 2.5-lítron tetrakýlindro kinitíra kai synechós metavallómeni metádosi (Nissan apokaleí aftí tin Xtronic). Exódou eínai 170 íppous kai 175 lívra-pódia tis ropís ston emprós trochó í proairetikí tetrakínisi. Odigísame to montélo AWD. I EPA vathmologeí aftín ti rýthmisi se 28 mpg se syndyasmó.
No comments:
Post a Comment